It can not be true, I refuse to believe!





Det hemskaste ögonblicket i mitt liv , hittills !!

Att se detta omslag på aftonbladets tidning var en stor chock jag kunde inte höra min omgivning prata dom få minuterna.
Jag kunde inte få ut nåt ord bara '' Ma......Ma.....Mamma ? '' .
Det var en hemsk syn jag ville inte tro att det var sant , han var inte min släkt men han betydde väldigt mycket för många andra som han gör för mig i dag , och som alla andra bryr sig om sina nära och kära.
Han får inte glömmas bort , om man tänker tillbaka och bara kan kännaeller se hur hans liv har varit för honom då har man lyckats väldigt bra.
Att bara se hur hans liv har varit från hans bardom till hans död , då kan man säga att man står väldigt nära honom , då är det en sanning.
Många tycker att man/jag överdriver men om man känner att någon har visat något eller gjort någonting för den då blir man rörd eller ledsen om man ser sådana saker som vi ser nu.
Michael Jackson har varit min förebild i att vara en bättre människa och bry sig om alla andra på jorden som inte har det lika bra , i att vara sig själv och ingen annan och om man ska ändra på något ändra på dig själv inte på någon annan och att följa mina drömmar och inte ge upp för att någonting gått dåligt utan att man ska ställa sig upp på fötterna igen och inte ligga kvar på marken.

Han är en underbar människa som ville att alla skulle må bra!



Vi saknar dej du underbara människa med den vackraste själen och finaste hjärta.

Michael Joseph Jackson  Låt oss aldrig glömma dig .
Rest in peace King Of Pop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0