MOONWALK by MICHAEL JACKSON

Nu är jag på tredje kapitlet i min Michael Jackson bok , Moonwalk. Den är så bra han berättar alla saker man inte trodde han hade gjort som att titta under flickornas kjolar på nattklubbar där han och hans bröder brukade spela .
Den gör en osynlig sida av Michael Jackson synlig , och det är det jag gillar med den.
Ni  måste köpa den , då lär man sig mer om allt som är riktigt om hans bakrund så att man inte följer Michael Jackson med alla lögner.
Köp den och du får reda på mer och har något att göra vid vissa tillfällen.
Jag börjar verkligen bli inne i boken och vill inte sluta läsa den är grymt bra.
Vi älskar dig Michael Joseph Jackson The King Of Pop  R.I.P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0